Kontorflytting Oslo
Flytter kontor i Oslo
Kontorflytting er et stort prosjekt, hvor mange ulike ting skal tas i betraktning. Forsikringer og avtaler må avsluttes og fornyes, møbler skal kjøpes og avhendes, driften skal ivaretas – kort sagt er det mange oppgaver en må ta hensyn til.
I tillegg bør en kontorflytting gripe så lite som mulig inn i bedriftens og ansattes hverdag som mulig. For å klare det kreves det erfaring og nøye planlegging. Våre flyttekonsulenter har lang erfaring innen kontorflyttinger og har vært med på større prosjekter for tunge bedrifter i Oslo og Akershus.
Majoren Flyttebyrå AS kan tilby flere tjenester til bedrifter og institusjoner når de er på flyttefot og trenger kontorflytting Oslo. Vi har også avtaler med bedrifter som bruker våre tjenester fast, enten ukentlig eller månedlig.
Flytting til deres nye lokaler
Flytteanalyse
Interne omrokeringer, internflytting
Møbelmontering
Korttids- eller langtidslager
Bære- og ryddeoppgaver
Transporttjenester
Utleie av personell
Transport av arkivskap og safer
Noen av våre bedriftskunder
Kontorflytting i Oslo
Vi flytter for små og store bedrifter med kontorflytting. Alt fra frilansere med kun en arbeidsplasser til større bedrifter, banker og kjøpesentre med flere tusen ansatte. For alle gjelder våre grunnpilarer, trygghet, effektivitet og stabilitet. Vårt erfarne flytteteam sørger for nedpakking, demontering, emballering og beskyttelse av kontormøbler og rekvisita, bæring og flytting, transport og bortkjøring av avfall og søppel.
Av erfaring vet vi at en kontorflytting skiller seg fra en privatflytting. Man har ofte et mer presset tidsskjema og små feil kan raskt bli svært kostbare. Derfor bruker vi kun egne ansatte som er erfarne og slik sørger vi for effektiv og kontrollert flytting fra gamle kontorlokaler.
Ved kontorflytting tilbyr vi også mellomlagring til bedrifter i Oslo Kommune og Akershus.
Tjenester ved bedriftsflytting
Som totalleverandører tilbyr vi profesjonelle flyttetjenester for bedrifter i Oslo og Viken området. Våre dyktige flyttekonsulenter har lang erfaring og har spesialisert seg på ulike fagområder. Det innebærer at vi kan tilpasse kompetanse som etterspørres til hvert enkelt prosjekt.
I tillegg til generelle flyttetjenester kan vi også bistå med interiørveiledning, trygg avfallshåndtering, montasje av nye kontormøbler, innkjøp, lagertjenester og avvikling/tilbake stilling av kontor.
- Uforpliktende og kostnadsfri befaring
Vi kommer innom på en befaring hos dere for å gå gjennom prosjektet, hvilket behov bedriften har og diskuterer løsninger tilpasset deres bedrift. - Behovsanalyse
Deres ønsker er viktig for oss og basert på dette lager vi et pristilbud og en fremdriftsplan for en effektiv og trygg flytteprosess. - Montasje
Vi hjelper med demontering og montering av eksisterende møbler, montering av nye kontormøbler og montasje av annet utstyr. - Møbler og interiør
Vi samarbeider med dyktige interiørarkitekter og kan bistå med modernisering av lokaler, kontor og arbeidsplasser. Har dere behov for innkjøp av nye møbler kan vi ordne dette. - Pakketjenester og merking
Om det er ønskelig kan vi påta oss hele ansvaret med pakking og merking av hele godset som skal flyttes. - Tungtransport
Vi flytter tunge gjenstander som arkivskap, safer, printere el tavler, sikringsskap og annen tunggods. - Bedrifslager
Vi kan tilby bedrifslager og lagertjenester for bedrifter for lagring av møbler, materialer, overskuddsmøbler, nettbutikker o.l. Bedrifslager tilbys i tempererte lagerrom med overvåkning eller lagercontainer.
Relevant: Bedriftsflytting
Kontoravvikling
Vi bistår med tømming av eksisterende kontorlokaler som skal avvikles, kjører bort avfall og gjør en kontorvask før lokalene kan overleves tilbake.
Når det kommer til kontoravvikling i Oslo, er Majoren Flyttebyrå den totalleverandøren du kan stole på. Med årene har vi etablert oss som en pålitelig partner for bedrifter som trenger hjelp med å avvikle kontorlokaler.
Våre omfattende tjenester sikrer en sømløs prosess, fra planlegging til sluttføring.
La oss ta en nærmere titt på hva vi kan tilby og hvordan vi hjelper bedrifter med deres kontoravviklingsbehov.
- Demontering
- Rydding og tømming av kontorlokaler
- Bærehjelp
- Bortkjøring av avfall
- Lagring av kontormøbler
- Kontorvask
- Hvis det er behov for utbedringer eller reparasjoner før avviklingen, kan vi også ta oss av dette. Vi sikrer at lokalene er i god stand for overtagelse eller videre bruk.
Grundig planlegging er nøkkelen til en vellykket kontoravvikling. Vi tilbyr uforpliktende befaringer hvor vi samarbeider med deg for å utarbeide en skreddersydd plan som dekker dine spesifikke behov. Dette gir deg også muligheten til å motta et konkret pristilbud. Hos Majoren Flyttebyrå kan du velge mellom fast priser eller timepriser, avhengig av hva som passer best for deg og din bedrift.
Offentlig godkjent for kontor- og bedriftsflyttinger gjennom Startbank.
Lang erfaring + Gode referanser på kontorflytting Oslo
Kontorflytting er et stort prosjekt, hvor mange ulike ting skal tas i betraktning. Forsikringer og avtaler må avsluttes og fornyes, møbler skal kjøpes og avhendes, driften skal ivaretas – kort sagt er det mange oppgaver en må ta hensyn til.
I tillegg bør en kontorflytting gripe så lite som mulig inn i bedriftens og ansattes hverdag som mulig. For å klare det kreves det erfaring og nøye planlegging. Våre flyttekonsulenter har lang erfaring innen kontorflyttinger og har vært med på større prosjekter for tunge bedrifter i Oslo og Akershus.
Majoren Flyttebyrå AS kan tilby flere tjenester til bedrifter og institusjoner når de er på flyttefot og trenger kontorflytting Oslo. Vi har også avtaler med bedrifter som bruker våre tjenester fast, enten ukentlig eller månedlig.
Faste bedriftsavtaler
Majoren Flyttebyrå Oslo AS har et tett samarbeid og faste avtaler med flere bedrifter og offentlige som bruker våre tjenester fortløpende gjennom hele året. Det inkluderer FM-tjenester der vi sørger for tømming og bortkjøring av avfall, transporttjenester av kontorutstyr, interne flyttinger innad i bedrifter m.m.
Når du bruker Majoren Flyttebyrå Oslo AS til kontor- og bedriftsflytting har du en garanti på flyttingen utføres tilfredsstillende for alle parter. Kontakt oss for en helt uforpliktende befaring.
Slik forbereder du kontorflytting
Flytting av bedriften kan være den viktigste beslutningen du gjør på flere år, og det kan definitivt være en av de dyreste avgjørelsene. Med det rette laget og nøye planlegging, kan en flytting drive bedriften til det neste nivå, samtidig som du sparer en formue i det lange løp.
- Lag en tids- og budsjettplan
- Sjekk eksisterende leiekontrakt og hva den innebærer. I hvilken stand skal lokalene tilbakeleveres, når må dere være ute
- Er de nye lokalene klare for innflytting
- Potensielle hinder som kan forsinke prosessen deres
- Informer ansatte og kunder
- Si opp eksisterende avtaler, strøm, bredbånd, forsikring og alarm
- Oppdater informasjonsskriv og nettsider med korrekt adresse