Flyttevask Bærum

Flyttevask Bærum

Flyttevask Bærum – Overtagelsesgaranti inkludert

En skinnende ren bolig er det du ønsker å komme til når du overtar din nye bolig. Det er også slik du må forlate boligen du flytter fra. Kravet ved overtagelse er at det skal være ”ryddet og rengjort”, men det er dessverre ikke definert hva eller hvordan man skal vaske. Det er ofte her det oppstår uenigheter mellom selger og kjøper eller utleier og leietager. Ved å benytte deg av vår flyttevask unngår du unødvendige diskusjoner når du selger eller overlevere en bolig du har leid.

En av de tingene man oftest klager på ved overtagelse er nettopp utvasken. Husleietvistutvalget mottar årlig ca. 1500 klager på flyttevask og fungerer som en mekler mellom utleier og leietaker.

Flyttevask for private

Vi rengjør private boliger, leiligheter, villaer og hytter.

Flyttevask for bedrifter

Fullstendig nedvask av kontorlokaler for bedrifter i Bærum.

Z

Godkjent renholdsbedrift

Majoren Flyttebyrå Oslo AS er godkjent renholdsbedrift hos Arbeidstilsynet.

Flyttevask for bedrifter

Flyttevask Bærum – Vår standard flyttevask, omfatter ikke boliger hvor det har vært et dårlig renhold, eller at det må beregnes et mer tidkrevende renhold, enn hva som er normalt for en bolig av tilsvarende størrelse. Dette kan også omfatte boliger som er utformet eller innredet slik at renholdet ved boligen tar ekstra lang tid. Er boligen møblert eller delvis møblert kan det komme tillegg i prisen. Ting som ikke er flyttet ut av boligen når renholdteamet starter vil ikke bli vasket eller rengjort med mindre det er avtalt på forhånd.

Det er ofte mange som ønsker flyttevask i midten eller slutten av måneden. Det lønner seg derfor å være tidlig ute med å bestille og gjerne være fleksibel på dato for når vasking skal utføres dersom det er mulig.

Majoren er et rimelig flyttebyrå i Oslo som har spesialisert seg på flytting av private og bedrifter primært i Oslo og omegn, men vi leverer også flyttetjenester til andre byer i Norge. Flytting, flyttevask og minilager er våre mest populære og etterspurte tjenester. Etter 10 år i flyttebransjen har vi lært at kvaliteten på våre tjenester er helt avgjørende for våre kunder. De er i dag vår beste markedsføring.

 

Flyttevask Bærum
Forberedelser til flyttevask

Det er noen få ting som må gjøres før renholderen kommer.
1. Leiligheten må være tom for møbler og løsøre dersom annet ikke er avtalt skriftlig per e-post.
2. Kjøleskap og fryseboks må være defrostet før oppdraget, slik at det er mulig å vaske disse.
3. Alle hvitevarer må trekkes frem slik at renholder kan lett vaske bak disse.

Tilleggstjenester

Tilleggstjenester ved flyttevask. Vennligst opplys i bestilling dersom dere ønsker noe av følgende
Alle priser er eks.mva

– Rens av peis
Peis/vedovn/kamin (tømmes/kostes og glass rengjøres) kr. 300,-

– Rens av radiatorer
Radiatorer blir renset der man kommer til uten demontering. kr. 150,- pr.stk

– Rens av baderoms sluk kr. 300,-

– Feie/støvsuge/vask av vanlig balkong og innglasset balkong kr. 240,- pr.stk

– Hvitevarer (kjøleskap, ovn , kjøkkenventilator, mm) kr. 240,- pr.stk

Vask av persiener pr. timeverk kr. 425,-

Må jeg stille med eget utstyr

Renholder stiller opp med alt utstyret som trengs til en normal flyttevask. Er det høyt under taket eller det er behov for trapp må det informeres om dette på forhånd.

Hvordan betaler jeg

Betalingen foregår primært elektronisk med bankkort (VISA) etter at oppdraget er ferdig, med mindre noe annet er skriftlig bekreftet per e-post. Vi sender ikke faktura til privatkunder. Dette reduserer våre administrative kostnader og unødvendige tillegg for kunde.