Flyttevask bærum

Flyttevask Bærum

Vi hjelper deg med flyttevask i Bærum slik at du heller kan bruke tiden på ditt nye hjem.

En skinnende ren bolig er det du ønsker å komme til når du overtar din nye bolig. Det er også slik du må forlate boligen du flytter fra. Kravet ved overtagelse er at det skal være ”ryddet og rengjort”, men det er dessverre ikke definert hva eller hvordan man skal vaske. Det er ofte her det oppstår uenigheter mellom selger og kjøper eller utleier og leietager. Ved å benytte deg av vår flyttevask Bærum unngår du unødvendige diskusjoner når du selger eller overlevere en bolig du har leid.

En av de tingene man oftest klager på ved overtagelse er nettopp utvasken. Husleietvistutvalget mottar årlig ca. 1500 klager på flyttevask og fungerer som en mekler mellom utleier og leietaker. I tillegg til vaskehjelp i Bærum dekker vi også andre områder som Asker, Oslo og Lillestrøm.

Priser for flyttevask

Gjelder kun Asker og Bærum

80,-
/Kvm
  • Fornøydgaranti (48t)
  • Renholdsmidler
  • Priser inkl. mva.
  • Kjøretillegg kr. 495,-
  • Minstepris 5000,-

Hva koster flyttevask

Prisene våre på flyttevask beregnes etter boligens størrelse og det er generelt enkelt å forholde seg til en fastpris. Det gir deg som kunde forutsigbarhet da du på forhånd vet hva kostnadene for flyttevask blir. Under ser du også hva vår standard flyttevask omfatter og hvilke tjenester som kommer i tillegg.

  • Gulv: Alle flater vaskes. Tepper og lignende støvsuges.
  • Vegger: Primært tørr moppes/flekkfjerning (om mulig). Unntak er bad, øvrige flislagte flater, glassflater og over kjøkkenbenk som vaskes. Tak og vegger vaskes ikke med våtvask.
  • Rengjøring av alle dører, karmer og lister
  • Rengjøring av WC og bad
  • Rengjøring av kjøkkenskap utvendig og innvendig
  • Rengjøring av garderobeskap utvendig og innvendig
  • Støvsuging av tepper
  • Vindusvask

Alle lister tørkes/vaskes, alle skap og skuffer vaskes på innsiden og utsiden, vinduer vaskes 2 sider (utvendig så langt det lar seg gjøre fra innside), badekar vaskes under, alle sluk rengjøres, luftventiler, radiatorer/panelovner/varmeovn på bad/varmepumpe tørkes av.

Våre renholdere kan ikke flytte på gjenstander med mindre dette er avtalt. Det gjelder f.eks vaskemaskin, komfyr eller andre gjenstander som står igjen i boligen.

Vår standard flyttevask, omfatter ikke boliger hvor det har vært et dårlig renhold, eller at det må beregnes et mer tidkrevende renhold, enn hva som er normalt for en bolig av tilsvarende størrelse. Dette kan også omfatte boliger som er utformet eller innredet slik at renholdet ved boligen tar ekstra lang tid. Er boligen møblert eller delvis møblert kan det komme tillegg i prisen. Ting som ikke er flyttet ut av boligen når renhold teamet starter vil ikke bli vasket eller rengjort.

Tilleggstjenester

  • Rens av peis, vedovn (tømmes og kostes, glass rengjøres) kr. 500,-
  • Rens av radiatorer (Radiatorer blir renset der man kommer til uten demontering.) kr. 300,- pr.stk
  • Kjøkkenvifte kr. 500,-
  • Hvitevarer (kjøleskap, stekeovn, mikrobølgeovn, kjøkkenventilator) kr. 300,- per stk.
  • Feie/støvsuge/vask av vanlig balkong og innglasset balkong kr. 500,- pr.stk

Vask av persienner eller doble vinduer utføres med timepris per renholder kr. 650,-

Vår standard flyttevask, omfatter ikke boliger hvor det har vært et dårlig renhold, eller at det må beregnes et mer tidkrevende renhold, enn hva som er normalt for en bolig av tilsvarende størrelse. Dette kan også omfatte boliger som er utformet eller innredet slik at renholdet ved boligen tar ekstra lang tid. Er boligen møblert eller delvis møblert kan det komme tillegg i prisen. Ting som ikke er flyttet ut av boligen når renholdteamet starter vil ikke bli vasket eller rengjort med mindre det er avtalt på forhånd.

Det er ofte mange som ønsker flyttevask i midten eller slutten av måneden. Det lønner seg derfor å være tidlig ute med å bestille og gjerne være fleksibel på dato for når vasking skal utføres dersom det er mulig.

Kontorvask i Bærum

I forbindelse med kontorflytting og avvikling av kontorlokaler bistår vi også med kontorvask i Bærum.

I en vanlig kontorvask fra oss inngår følgende:

  • Støvsuging av gulv og gulvvask
  • Vask av totalett, fellesarealer og sanitærutstyr
  • Vask av møte- og konferanserom
  • Vi tømmer søppel
  • Vask av pulter, skjerm og tastatur
  • Støvtørking av lokalene

 

Majoren er et rimelig flyttebyrå i Oslo som har spesialisert seg på flytting av private og bedrifter primært i Oslo og omegn. Vi er et populært flyttefirma som jobber direkte mot flere meglerkontor i Oslo, Asker og Bærum. Flytting, flyttevask og mellomlagring er våre mest populære og etterspurte tjenester. Etter over 10 år i flyttebransjen har vi lært at kvaliteten på våre tjenester er helt avgjørende for våre kunder. De er i dag vår beste markedsføring og de fleste henvendelser vi får er fra eksisterende kunder som både gir oss fornyet tillit og anbefaler oss videre.

Flyttevask Bærum

Forberedelser til flyttevask

Det er noen få ting som må gjøres før renholderen kommer.
1. Leiligheten må være tom for møbler og løsøre dersom annet ikke er avtalt skriftlig per e-post.
2. Kjøleskap og fryseboks må være avrimet før oppdraget, slik at det er mulig å vaske disse.
3. Alle hvitevarer må trekkes frem slik at renholder kan lett vaske bak disse.

Må jeg stille med eget utstyr

Renholder stiller opp med alt utstyret som trengs til en normal flyttevask. Er det høyt under taket eller det er behov for trapp må det informeres om dette på forhånd.

Hvordan betaler jeg

Betalingen foregår primært elektronisk med bankkort (VISA) etter at oppdraget er ferdig, med mindre noe annet er skriftlig bekreftet per e-post. Vi sender ikke faktura til privatkunder. Dette reduserer våre administrative kostnader og unødvendige tillegg for kunde.