Hvordan betaler jeg

Hos oss betaler du som regel etter endt oppdrag dersom ikke annet er avtalt. Du betaler elektronisk enten med bankoverføring, Vipps eller faktura (bedrift). Vi ønsker ikke kontant betaling og dersom du ønsker å betale kontant skal det informeres om dette skriftlig på...

Må jeg ha flytteforsikring

Kunden oppfordres til å tegne egne flytteforsikring gjennom forsikringsselskapet der man har innboforsikringen. Eventuelt sjekke nåværende innboforsikring og hva denne dekker under flytting. Flyttebyråets forsikringsansvar er begrenset til transportforsikring hvor det...

Er dere forsikret

Majoren Flyttebyrå Oslo har godsforsikring på alle våre flyttebiler, denne er dessuten utvidet til å også gjelde flyttetransport. Dersom man ønsker en utvidet flytteforsikring kan dette tegnes gjennom oss, eller ved å kontakte et forsikringsselskap. Mange er allerede...

Kan jeg få fastpris

Ja, om du det er et større oppdrag enn over en arbeidsdag, kontorflytting eller du flytter til et annet fylke, kan vi komme på en uforpliktende befaring og gi deg fastpris. Primært utføres alle andre interne oppdrag i Oslo på timepris. Ut i fra våre timepriser og vår...

Er det mulig å påvirke prisen

Prisen er avhengig av hvilke tjenester du bestiller og hvor mye du ønsker å gjøre selv og hva du overlater til oss. Uavhengig av dette kan god planlegging, merking av flytte eskene, flytte i arbeidstiden, hverdager osv være viktige faktorer som gjør flyttingen mer...